Integriteit
Een permanent verantwoordelijkheidsgevoel voor onze handelwijze en
daarop aanspreekbaar zijn. Van klanten en
verzekeringsmaatschappijen en banken wordt dezelfde mate van
integriteit verwacht.
De klant centraal
De wensen van de klant zijn bepalend en dat vormt ons enige
uitgangspunt. Het kennen van de behoefte van klanten, het bieden
van hoge service, het nakomen van afspraken en een goede
klachtenprocedure.
Verantwoordelijk en betrokken
Een diep gevoel van verantwoordelijkheid voor en betrokkenheid bij
de klant vormt het uitgangspunt van al ons professioneel
handelen.
Teamgeest
Financiële Dienstverlening blijft mensenwerk. Samenwerken is
een vereiste. Betrokkenheid, persoonlijk contact en waardering voor
resultaten zijn dus als kritische succesfactoren.
Doorzichtigheid
Voor goede communicatie, eerlijkheid, en vertrouwen, is
duidelijkheid essentieel.
Flexibiliteit
De continuïteit van ons bedrijf is afhankelijk van ons
vermogen snel op maatschappelijke ontwikkelingen in te spelen. Een
eerste vereiste daarbij is de bereidheid te willen veranderen.
Ondernemersgeest
Een actief en ondernemend bedrijf vraagt om medewerkers die
ondernemend zijn, initiatief tonen en zich verantwoordelijk voelen
voor resultaat.